Skäms.

Jag är så himla arg just nu. Jag förstår bara inte hur folk tänker! Det var av mina finfinaa (♥) vänner som berättade att en tjej hade kopierat av mitt första kapitel rakt av nästan. Dock var det Harry istället för Zayn och sen lite smådetaljer. Hon hade till&med kopierat dialogerna som jag skrivit. Hela handlingen. FYFAN! Jag hoppas du läser det här nu och att du mår dåligt över det du gjort. För du förstår tydligen inte att jag lägger ner mycket tid på att skriva ett kapitel och att komma på en bra handling? Du borde skämmas. Jag gärna skulle länka hennes blogg så att ni kan få se, men jag tänker inte sjunka till den nivån. Hon förtjänar inte att ni underbara läsare ska kolla hennes blogg. Förlåt för ett ilsket inlägg men jag ville verkligen få ut mig det här.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag förstår, det är många som inte vet vad det är. Men det är som en länk. Jag brukar säga det istället för länk men det är exakt samma sak :) så då blir du länk i min och jag blir länk i din meny <3

Svar: Jaha, men det gör jag gärna! <3
byonedirection.blogg.se


2012-06-21 @ 22:20:27
URL: http://mystoryaboutonedirection.webblogg.se



Postat av: msp tjejen

wow, ledsen... Gud va elakt :o

Svar: ja, men jag har löst det med henne. :)
byonedirection.blogg.se


2012-06-23 @ 21:15:51
URL: http://lifeisonedirection.blogg.se



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0