förlåt så jävla mycket

hej, ni bästa, måste tillkännage något. jag funderar starkt på att lägga ner bloggen. jag mår själv inte bra alls och jag har ingen lust att skriva på den här fanficen. allt känns bara hopplöst för mig, och jag är i en dålig period av mitt liv just nu. och att jag bara sviker er genom att inte uppdatera får mig bara att må sämre, så jag ska nog sluta skriva här. jag älskar att skriva, så jag kommer att fortsätta. dock inte här på blogg.se, eller på den här novellen. ni kan hitta mig här eller på twitter och tumblr. förlåt för allt, hoppas ni inte hatar mig eller något, känner mig hemsk. ni är bäst, puss

grattis harry på födelsedagen, älskar dig så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Isabell

förstår det :) kram! xx

Svar:
byonedirection.blogg.se


2013-02-01 @ 16:56:49



Postat av: Emmy

Nej snälla sluta inte! Älskar verkligen den här novellen, men jag förstår även om du slutar skriva på den. Men jag hoppas att du fortsätter ändå <3

Svar: det är tveksamt att jag fortsätter, förlåt. <3
byonedirection.blogg.se


2013-02-01 @ 21:04:27



Postat av: Sandra

Snälla sluta inte! Din novell är ju så bra <3 Du kanske bara behöver en lite pause?


2013-02-02 @ 23:13:08



Postat av: Lina

Neeeeeeeeeejjjj!!!!!!!
Slutan inte, jag vill ju veta vad som ska hända!
I så fall så kan du ju skriva vad som skulle ha hänt?
sluta inte..


2013-02-02 @ 23:14:11



Postat av: Anonym

NEEEJ!! Älskar din blogg!!!

Svar: <3
byonedirection.blogg.se


2013-02-03 @ 10:30:04



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0