SÅJA!

Woopwoop! Nu är den nya designen häääär! Så vad tycker ni? Själv älskar jag den!♥ Tack igen Mikaela! Tack, tack tack, tack.♥ Som ni kan se om ni scrollar ner så är designen gjord och kodad av fina Mikaela! Klicka på bilden i kategorin, eller hennes länk bland mina länkar så kommer ni till hennes fina blogg! :)
Om du går in för att kommentera, kollar arkivet eller går in på nån av kategorierna kommer det se konstigt ut. Det är inget fel med koderna, det är bara det här knaset med nya blogg.se. Så vi får se om det blir bättre snart. Om inte, så får man kontakta blogg.se!

Ja, det var det mesta. Kommer lite random såhär men jag är så glad att ni läser min novell och faktiskt tycker den är bra. Tack så mycket! Jag älskar er.

Kommentarer
Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0